Hawki o formátu Winner, winner, chicken dinner
PUBG

Hawki o formátu Winner, winner, chicken dinner

Publikováno
16/4/2021

Jardní edice evropské ESL PUBG Masters 2021 se blíží do svého velkého finále. Ve hře o podíly z prizepoolu $50.000 zbývá už jen 24 nejlepších týmů starého kontinentu.

Víkendové boje rozhodnou o složení grandfinálové TOP16. Pro Entropiq je postup jedním z hlavních cílů následujících dní.

V pátek a v sobotu čeká na zbývající účastníky Masters tzv. Stage 2 hraná ve speciálním formátu Winner, winner, chicken dinner (WWCD). Pro fanoušky PUBG známá vítězná fráze. Herní formát ale nepatří k těm nejtypičtějším. O co jde?

V průběhu osmi map v pátek (6) a v sobotu (2) se do Grand finále probojuje vždy jen vítěz každé mapy a v lobby bude následně nahrazen dalším týmem v pořadí. Nasazení určily zápasy ve Stage 1, kde Entropiq patřili mezi nejlepší a Stage 2 rozehrají už od první mapy rovnou v lobby. Na přímý postup mají osm šancí.

Mezi soupeři nechybí ta největší jména evropské PUBG scény jako FaZe Clan, Team Liquid, NaVi, ENCE či Digital Athletics. Startujeme už dnes v 18:00!

Pokud se nepovede vyhrát na jedné z osmi map, zbývajících 16 týmů si o dalších osm postupových míst zahraje už v klasickém bodovaném formátu na dalších deseti mapách v sobotu a v neděli.

Kompletní info o ESL PUBG Masters najdete na Liquipedii.

Souhrn Stage 1 na našem Youtube:

Jak se na netradiční WWCD formát naši borci připravovali jsme se zeptali kapitána Hawkiho.

Jak probíhá příprava na speciální formát WWCD?

Celý tento týden zkoumali taktiky ostatních evropských týmů a zkoušeli si přizpůsobování naší hry na scrimech. Hodně jsme experimentovali a snažili se najít ten ideální průsečík naší hry a tohoto formátu. Brzy se dozvíme, jestli se nám to povedlo.

Museli jste hodně měnit strategii?

Je to pro nás něco úplně nového, jelikož jsme vždy byli jeden z těch nejagresivnějších týmů v lobby. Tento formát nám absolutně nehraje do karet, co se tohoto týče. Nedá se říct, že bychom drasticky měnili strategii, ale změny proběhly a celkový pohled na dění ve hře taky.

Co od vás můžeme očekávat? Kempit až do poslední zóny a tam to posekáte?

Kempení v keříku ti hru nevyhraje, takže ne, nebudeme hrát stylem "máme zónu, nemusíme se hýbat a budeme doufat, že to na nás padne". Celkově asi uvidíte méně misí, za účelem získat bod za kill a  bude více hra o pozici v následujícím kruhu.

Myslíš, že by nám tenhle systém mohl vyhovovat?

Nedokážu posoudit, bude to pro nás poprvé, ale myslím, že spíš ne. Jak jsem říkal - jsme zvyklí hrát agresivní hru a získávat body, kde se dá. Tohle nám je teď k ničemu.

Více z našeho světa